Sušené slivky

Sušené slivky sú ošetrené mokrou pasterizáciou bez konzervačných látok.

V sušenom ovocí sa výrazne zvyšuje koncentrácia vitamínov, minerálov a vlákniny, to znamená, že sušené ovocie je pre naše zdravie jednoduchšie využiteľné.

Sušené ovocie je skvelá voľba pre všetkých ľudí trpiacich chudokrvnosťou, a to najmä kvôli vysokému obsahu železa. Energia, vitamíny a liečivé účinky v jednom.
Vrcholoví športovci siahajú po overených receptoch na doplnenie šliach, kostí a krvi práve po sušenom kvalitnom ovocí. Správne zvolená zmes a dávkovanie nahradia lieky a výživové doplnky umelého charakteru. Najdôležitejšie je ich Qi. Tú totiž nemôžete získať zo „zázračnej tabletky“.

Lekári odporúčajú skonzumovať denne množstvo vlákniny zodpovedajúce hŕstke sušeného ovocia (t.j. 18 gramov). Nezabúdajte, že denne by sme mali zjesť 5 porcií ovocia a zeleniny (z toho dve dávky ovocia a tri zeleniny). Hrsť sušeného ovocia nám túto normu pomáha naplniť, keďže ich praktické balenie môžeme mať po ruke vždy. Sušené ovocie má tiež pozitívny vplyv na udržanie hladiny zdravého cholesterolu LDL.
Ich jediným negatívom ostáva fakt, že majú bohatý obsah cukru a preto sú vskutku kalorické. No ak vieme účinne pracovať s potravinami a vieme, kedy sú naše orgány aktívne a vedia účinne premeniť cukor na energiu, tak sa nemusíme báť ani kalórií.